Twórca Super Meat Boy zapewnia: symulator hodowli kotów nadal powstaje

Edmund McMillen po półtora roku milczenia po raz kolejny wypowiedział się na temat jednego ze swoich planowanych projektów, a mianowicie Mew-Genics.

Jak zapewnił na Twitterze twórca takich niezależnych hitów jak The Binding of Isaac czy Super Meat Boy, prace nad Mew-Genics – symulatorem zarządzania hodowlą kotów – po sześciu latach w „deweloperskim piekle” powróciły na właściwe tory. Warto jednak zaznaczyć, że to nie pierwszy raz, kiedy McMillen zapewnia o tym, że tytuł żyje i ma się dobrze. Tymczasem konkretów jak nie było, tak nie ma. Mimo to trzymamy kciuki, by tym razem proces produkcji Mew-Genics rzeczywiście ruszył pełną parą. Niestety, nadal nie poznaliśmy daty premiery, więc możemy tylko zgadywać, kiedy w końcu sami zajmiemy się naszymi dwuwymiarowymi mruczkami.

Nowy projekt McMillena, tworzony przy pomocy programisty Tylera Glaiela, artystki Krystal Fleminga i muzyka Ridiculona, jest przepełnionym czarnym humorem, dwuwymiarowym symulatorem hodowli kotów. Gracz wcieli się tu w samotną starszą kobietę, która musi dbać o swoje zwierzaki – karmić je, dbać o ich potrzeby, rozmnażać zgodnie z planem, a następnie wystawiać na konkursach – jednocześnie starając się o to, by nie przekroczyć swoich niewielkich finansowych możliwości. Różnorodne koty otrzymają odmienne cechy, predyspozycje genetyczne i fobie, a naszym zadaniem będzie sprawienie, by dorastały w zdrowiu i spokoju. Oczywiście nie zabraknie charakterystycznych dla McMillena ponurych aspektów – czworonogi mogą zostać zabrane przez policję, zachorować na szereg zabójczych chorób lub uciec.

Źródło:
Jakub Mirowski - GRY-OnLine


Klemens
2019-06-16 11:34:52